У міськраді презентували результати вивчення туристичного ринку Чернігова

5














Під час зустрічі з журналістами, представниками готельного та ресторанного бізнесу обговорено результати вивчення туристичного ринку Чернігова.

Як вже повідомлялось раніше, ця анкета була розроблена представниками ЧНТУ разом з Анною Романовою для проведення опитування серед іноземних, а також українських туристів. Розповсюджувались анкети в чернігівських готелях, а також під час проведення загальноміських заходів до Дня міста. Анкетування тривало протягом півтора місяця.

Як повідомили експерти кафедри маркетингу, загалом було опитано 795 респондентів, з яких 137 — пройшли анкетування в онлайн-режимі через мережу Інтернет. Окрім ключових туристичних ринків (Україна, Білорусь, Польща), серед країн переважають туристи з Азербайджану, Італії, Німеччини, Ізраїлю, Туреччини та інших.

Серед опитаних туристів: 38 % респондентів приїхали заради відпочинку, 34 % – відвідати друзів та родичів, 16 % – для ознайомлення з об’єктами культури та заради екскурсій, 15% – через шопінг та стільки ж – приїхали у відрядження.

Більшість опитаних із задоволенням відвідують Чернігів через його архітектурні пам’ятки та історичні місця. Майже всі туристи (97%) виявили бажання знову відвідати наше місто й будуть рекомендувати його своїм знайомим та близьким. За відгуками опитаних, їх досі не влаштовує стан доріг, стан громадського транспорту й досить високі ціни на товари та послуги. 

За словами заступника міського голови Ольги Хоніч, на основі цих досліджень буде розроблятися Стратегія розвитку туристичного регіону, яка потрібна для написання Програми розвитку туризму в місті Чернігові.

Народний депутат України Анна Романова повідомила, що це масштабне соціальне дослідження проведено безкоштовно, воно дозволило виявити існуючі проблеми у сфері туризму. На даний час треба працювати над збільшенням кількості туристів, а для цього потрібно більше рекламувати наше місто. 

Анна Романова також додала, що вона вивчала досвід успішних в плані туризму міст. На її думку, на якісну рекламу міста з населенням близько 300 тисяч жителів необхідно витратити не менше мільйона гривень. Ці кошти треба витратити ефективно, а основними об’єктами для поширення рекламної продукції про Чернігів можуть стати Київ і Гомель. Оскільки саме з цих міст найбільше приїжджає туристів до Чернігова.

Помічник керівника штабу Сенатора Флойда Прозанські – Кевін Мур ще раз розповів про вже створену в місті Портленд стратегію розвитку. На його думку, головний акцент потрібно зробити на візитівці міста Чернігова.

Під час цього заходу в рамках проведеного дослідження відбулась вікторина серед опитаних туристів. Шляхом випадкового відбору серед анкет визначили переможця опитування – ним став 27-річний турист з Гомеля Республіки Білорусь, на якого чекає сертифікат на романтичний уїк-енд в м. Чернігові для двох осіб. 

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Оставить комментарий