Європейський досвід використання нових медіа у системі місцевого самоврядування

2














Відповідно рейтингу, складеного Factum Group, за підсумками вересня, найпопулярніший серед політикуму Facebook посідає 10-ту сходинку, з охопленням у 43% української інтернет-аудиторії. Значно вищі місця(друге й третє) посідають YouTube та російський vk.com, котрі користуються меншою популярністю серед українських політиків.

У той же час, місцеві політики у своїй роботі не завжди максимально ефективно використовують соціальні мережі. На противагу їм, може послугувати досвід польської Варшави. Уряд столичного міста досяг неабияких успіхів у роботі з новими медіа.

Відділ нових медіа Офісу з маркетингу міста у Варшаві є окремим підрозділом, і не входить до складу прес-служби(як це часто буває в українських реаліях). У відділі, разом з керівником, працює 6 осіб. Що цікаво, працюють вони позмінно з 8 ранку до 20 години вечора, без вихідних.

«Відділ нових медіа веде профілі в соціальних мережах. Ми здійснюємо нашу роботу на чотирьох порталах: YouTube, Facebook, Twitter та Instagram. Cвій профіль на Facebook Варшава має з серпня 2010 року, і наразі він налічує  115 тисяч підписників,  які постійно слідкують за інформацією, що там розміщується. Щодня ми публікуємо не менше 5 постів.» – розповідає  керівник відділу нових медіа Магдалена Ядзєвіч-Касак.

Акаунт Варшави у  Twitter, що також діє з 2010 року, наразі налічує 137 тисяч фоловерів. У ньому інформація з’являється частіше, в середньому  близько 6-10 твіттів на день.

«Нещодавно ми запустили свій акаунт в Instagram, де розміщуємо переважно фотографії Варшави. Для YouTube у нас немає загального правила щодо розміщення. Інформація там з’являється в залежності від події, яка відбувається.» – пояснює  керівник відділу нових медіа.

Окрім висвітлення інформації в соціальних мережах, відділ займається і збором інформації. Відслідковуються процеси, що відбувається в соціальних мережах, зокрема ті, які пов’язані за тематикою міста Варшава, і відповідно реагують на ці процеси.

«Крім тих профілів, про які я сказала, є ще 50 інших профілів, які ведуть наші організаційні структури, комунальні підприємства. Ми маємо більш ніж 30 департаментів у місті. – говорить Магдалена Ядзєвіч-Касак. – Наприклад, управління міського транспорту, там в основному транспортна інформація, про графік руху і таке інше. Або, наприклад, управління доріг. Там інформація про стан доріг.»

Магдалена Ядзєвіч-Касак

«Ми також співпрацюємо між собою.  Якщо ми отримуємо якусь інформацію і публікуємо, то причетний відділ, в свою чергу, поширює її на своїх сторінках. Одна інформація іде через декілька каналів. Так було, наприклад, коли відкривали Центр Креативності. Це є інкубатор підприємництва. Це найновіша інвестиція нашого міста, і ми перші опублікували інформацію, що буде цей захід, а всі міські профілі пов’язані з підприємницькою діяльністю, креативністю, поширили той самий пост. В результаті ми охопили надзвичайно велику аудиторію.» – розповідає керівник відділу нових медіа.

Найтісніше відділ нових медіа співпрацює з прес-відділом, який відповідає за інформаційну політику міста. Таким чином, інформацію та прес-релізи, які публікує прес-служба, поширюють через соціальні мережі.

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Оставить комментарий