У Росії показали новий етап у будівництві Кримського мосту (фото)

9














Завершена робота над фундаментами автодорожніх і залізничних опор.










На першій ділянці будівництва моста через Керченську протоку між береговою лінією і Тузлинской косою – завершена робота над фундаментами 46 автодорожніх і залізничних опор. Для цього будівельники облаштували майже 700 буронабивних паль і завантажили 32 трубосваи.

«Фундамент всіх опор залізничного мосту на цій ділянці – це буронабивні палі. У різних опорах різна кількість – від 8 до 12 штук, а, наприклад, в опорі № 1 – в так званому устое (берегова опора) – відразу 20 буронабивних стовпів», – розповів керівник будівельних ділянок на Тузлинской косі Олексій Сорочинський.

На автодорожньої частини мосту з застосуванням буронабивних паль створюються опори з 1-ї по 19-ту. У їх фундаментах від 16 до 28 паль такого типу. Інші опори на цій ділянці формуються на трубчастих палях.

«Буронабивні палі Кримського моста – це свердловини діаметром 1200 і 1500 мм та глибиною від 24 до 57 метрів, заповнені арматурою і бетонною сумішшю. На таманському березі, де міцні шари грунту залягають на порівняно невеликих глибинах, застосування такого типу паль – оптимальний варіант. При цьому палі споруджуються не тільки вертикально, але й похило, а у буронабивних стовпів залізниці в місці опирання на грунт створено ще і розширення у 2800 мм», – пояснює most.life.

Всього для спорудження моста через Керченську протоку обіцяють занурити понад 7 тисяч паль трьох типів.

Facenews

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Оставить комментарий