Якими є медійні вподобання жителів Донеччини. ІНФОГРАФІКА

0














Нещодавно GfK Ukraine оприлюднила матеріали дослідження на замовлення USAID та ІМІ, присвячене медіа та політичним уподобанням жителів Донецької області. Звіт про дослідження, що охоплювало січень-березень 2017 року, є досить детальним, тому всю інформацію залишимо для аналізу профільними фахівцями. Зупинимося на тих його аспектах, що безпосередньо стосуються протидії російській інформаційній агресії та вирішення завдань інформаційної реінтеграції Донбасу.

Для жителів регіону телевізійні канали продовжують утримувати першість як джерело щоденних новин. Частка Інтернету зростає досить динамічно, але поки що відстає від телебачення. Це в основному обумовлено уподобаннями, рівнем медіаграмотності та технічними можливостями для більшості цільових аудиторій. Аналізуючи перелік найпопулярніших джерел, спрямованість їхнього вмісту і структуру власників, легко розуміти, яку саме інформацію отримують споживачі.

Щодо умов регіону держава та приватний бізнес робить акцент на традиційні ЗМІ. Але в такому випадку ми можемо втратити аудиторію так званих «нових медіа», насамперед соціальних мереж. Наведена нижче інфографіка насторожує: ресурси російського походження фактично домінують. У контексті зростання частки Інтернету в загальній структурі медіаспоживання це стає дуже небезпечним.

Останній указ президента, який забороняє провайдерам надавати доступ до сайтів VK, «Однокласники», Mail.ru, «Яндекс», трохи нейтралізує ці загрози. Це означає, що відповідні органи розішлють указ президента провайдерам і змусять їх припинити доступ до цих ресурсів. Звісно, існує Dark Net: TOR, різні анонімайзери, через які можна заходити на ті самі ресурси. Свою позицію щодо цього указу я вже оприлюднювала. Вважаю, що:

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

1
2
Загрузка...